The Offspring - You're gonna go far kid.

Fortfarande trött sen igår.. Det är inte bra, men men. Det blir bra om man sover. Bandit är dåligt för tillfället, en rockbalad. Det förvärrar hela saken... Youtube -> The Offspring - you're gonna go far kid. mhmmm! (Y) Mycket bättre blir det inte, jag e HELT såld. :O 
   I eftermiddags vart det skol if, fussball. Helt okej fast det var typ bara killar. Ingen av tjejerna orkade spela med dom, I was alone on da plan. Men så gjorde jag mål och hade då den värstaste, mest suveräna hejaklacken i världen. Lite skojj.

Jag har inte sagt hur det var hos Louise i lördags. Folk precis överallt, tod typ en timme att hälsa på alla kändes det som. Fast vi var bara 22 stycken där men ändå. Hela Tobbes släkt också ju, liiiite skillnad mot vad vi brukar vara. Plus Niklas föräldrar med och Fiisens kompis Soifa(?). Det var ganska trångt i alla fall. Sen skulle jag sitta vid Philles dator för några av deras kompisar kom på kvällen så jag bliddade ensammen. Tack för det föresten Liis, kommer jag och grattar dig EN LÖRDAG så träffar jag dig knappt. Men vid datorn blev jag i alla fall bortslängd efter ett tag. Då skulle Phille visa massa med bilder sen dom byggde om huset. 
SKOJ :) Min mormor var fin också, skjortklänning och sjal, mycket lyckat.

Piggare nu för att jag lyssnar på You're gonna go far kid. DEENAJJS
xo xo


Kommentarer
Postat av: L

flåt snuttan=/ vi ska gottgöra det snart, de lovar jag=) <3

2009-03-30 @ 22:53:38
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0