double up

Vakna halv åtta i morse. Näsblod, alltid lika kul! Eller nej. Men kunde i alla fall inte somna om sen för då var jag hungrig, som en varg? Magen morrade på mig. Eftersom jag skulle spela match fick det bli grötfrukost, mannagryn. Det var nästan gott.. Kind of.
Samling på tuvan kvart i tio första matchen började elva. Spelade anfall, lite halv nytt. ^^ Gjorde mål i alla fall, ett fint ett.
Vi vann den matchen mot torup/rydö med 3-1. Fick aningen mycket smällar bara, men jag tål så mycket så jag tror inte jag har fått några blåmärken, lårkakor eller blåmärken? 
Sen efter det vart det en match till mot Hasko. Åtta stycken som dubblade, så lite döda. Spelade yttermitt första halvleken och andra var jag målvakt. Höll nollan duktig som man är ^^. Vann den också med 1-0.
Bra spelat alla.
Hem, äta, titta på tv, ut i verkstan. =)
xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0