vi ska ligga med varandra!

Gosh jag är trött... Spelade match i förmiddags, vi vann med 5-0. Vi var riktigt bra allihop, surt bara att vi missade alla chanserna i första halvleken. Menmen, det funkar. Efter det var jag jättehungrig och då har ju mamma så klart bestämt att vi ska käka lax idag. Så det blev ju i stort sett ingen mat, någon fiskpinne (?). Fortfarande hungrig i alla fall... Det är illa.
Äter godis och har desperat tråkigt, Jimmy svarar inte på msn men orkar egentligen inte skriva, fast att det är det jag gör just nu. Ont i armarna. Kollar på Björn Gustafsson för att se om jag blir piggare, det funkar inte så bra. Får starta Bandit, works every time.
Ska på bio ikväll med. Power King och popcorn så jag inte somnar ^^ Det bir nog superbra.
xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0