vinden blåste, rakt genom skallen

väcktes klockan åtta imorse. En liiiiiten aning jobbigt bara, + lite till. Hämtade Sandra och Erika och åkte vidare till tuvan. Stod och frös alldeles för länge för att vi väntade på Carlberg som aldrig kom. Hon sov... Vadå typiskt henne? ^^
Till slut körde vi i alla fall vidare till Oskarström, långt och eländigt. Så kom vi till en grusplan där bollen studsa satan iväg för att sanden var så bra packad. Det var inte många passningar som gick ordentligt. Perfekta på gräs odugliga på packad sand. Vi förlorade i alla fall. Tacklade en som  då tappa andan, backen som markerade mig var helt blåst och gick och slog mig med helraka armar och tog tag i min tröja och försökte squeeza på mig hela tiden. Då tog jag tag i hennes jävla fettomage och klämde ordentligt. + Att domarn var ännu mer blåst än spelarn. Släkt?
xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0