boys'n'fat

Händer det något med killar på sommaren eller? För på sommarn är det alltid en massa snubbar som kommer fram och kommenterar eller glor extra mycket. Det är inte så ofta på vintrarna. Det är lite konstigt. Kom på det igår när Agge och jag var i stan.
   Plus att vi såg den tjockaste kvinnan vi någonsin sett. Asså helt seriöst. Eller man har ju sett tjockare på tv men inte i verkligheten. Tjockast i Halmstad? Det kan vara, hennes anklar var lika stora som mina lår. Jag undrar fortfarande hur hon kan få på sig ett par skor... Jag överdriver inte, för det är ofta man gör det asså utan att egentligen mena det, men nej inte denna gången.


Kommentarer
Postat av: S

Tror inte det är så himla konstigt. På sommarn är vi alla tjejer mycket mer avklädda och snyggare ;) Inte påpälsade och gömda under tjocka heltäckande jackor!

2009-05-09 @ 19:43:01
URL: http://iweekh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0