myyyyys! minus minus

Fy för skolan och alla läxor.
Fy för dumass AnnaKarin.
Fy för att ingen ställer upp för klassfesten så det kanske inte blir något.

10 st prov och inlämningar nu på två veckor. KUL! Väldigt mycket minus minus.
Svenska: Grammatik med låttexter, krönika, tal, självintervju och en novell,som jag för övrigt inte har en aning om vad jag ska skriva om.
Teknik: Prov och en inlämning om något på bilen.
NO: Nationellt prov imorn och den 27/5.
SO: Historie-inlämning om 11 september. nine-eleven.
Engelska: Stort grammatikprov.
Så kan vara och det suger.

Anna-Karin var dum i huvudet som vanligt. Jag och Pamela pratade så skojade jag om att hon kunde sagt till Jane om ledarskapet vi hade en gång under ett SO-arbete. Då måste A-K lägga sig i
-"sätter din tjurighet käppar i hjulet för dig där nere." (där nere = gympan) 
man ba -nä, vadå?  
- ja, sätter den käppar i hjulet för dig där nere också? för det är din tjurighet som sätter käppar i hjulet för dig här. (här = svenskan)
- Nej, allt är perfekt där nere, MVG i allt. Jag har fan ingen tjurighet som sätter några jävla käppar i hjulet för mig där nere.
 Hon ÄR dum i huvudet. Det är ju fan bara på henne och Ulrika jag är sur för att dom  är såååå tröga så det är helt sjukt. Den ena ska vara helt padagogisk hela tiden, man ba kom du inte in på högskolan så du kunde bli sån där jävla kurator eller nåt skit. 
Den andra är helt blåst, så borta så det är helt sjukt. Inga gubbar hemma asså. 
Och så har dom fått för sig att jag var sur någon gång bara för att jag sa vad jag tyckte och var emot dom. Efter det har dom vart bitchiga mot mig och då är det väl klart att jag är det tillbaka, eller hur? JÄVLA ******


Kommentarer
Postat av: josseeeee

Det är bra att uttrycka sina känslor ida :)

ps: du glömde skriva att vi ska ha sp prov med ;)

2009-05-11 @ 21:21:45
URL: http://josefinsvarld.blogg.se/
Postat av: nunnan

hahahaha vi alla har samma åsikter och a.k :D

2009-05-14 @ 16:50:00
URL: http://nunnas.myblogg.se
Postat av: Emil

visst är Anna-Karin underbar :D vad tråkigt de ska bli att lämna henne och trönninge :(



NOT!

2009-05-19 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0