Bustier?

Jag har hittat världens finaste bustier i höstens HM katalog. Först ville
jag inte beställa den eftersom det kan bli lite konstigt om man köper
bhar på postorder. Speciellt för mig (N) kind of sucks, men i alla fall..
Nu beställde jag den men så fanns den inte i min storlek så jag tog en
storlek större. Den passar hyffsat i alla fall. Man kan sy in en aning i
kupan men det hade varit så mycket lättare om den bara fanns i min
storlek! Jag är helt depp för den är superfin! Försöker hitta en i alla
fall liite lik. Men har inte hittat någonstans. Jag vet inte om jag ska ta
och skicka tillbaka den eller inte. Intressant problem va? Hoppas ni
har antecknat! ;P Men tipsa gärna om ni vet någonstans där det finns
fina. Fast jag vet att typ ingen läser min blogg, men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0