CF?

Ingen sovmorgon för mig imorse inte! Uppe
med tuppen och vara på jobbet klockan 8...
Inte så jättekul om jag ska vara ärlig. Igår
var vi i Lilla Tjärby på 12års-kalas. Det var
ju ungefär lika roligt som det brukar. Fixade
SketchUp till Emma (födelsedagsgrisen) som
blev superglad så hon kommer antagligen bo
vid den där elburken i källarn numera. ;)
Vid halv sex ska vi troligtvis till Kombihallen.
Eller jag antar det i alla fall eftersom att Osci
ska spela Alet Indoor cupen och vi får väl se
efter hans knas-knä och förjävliga-fot. Efter
det vet jag inte riktigt vad som ska hända...
Vi kanske ska till Ame och Henrik och snacka
Österrike resa! Kommer bli kul? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0