Ingen klättring eller badhusbadning idag inte

Jag stannar hemma idag. Har bara idrottsdag
med skolan och eftersom jag känner mig lite
halv seg idag så struntade jag i det. Jag borde
göra min bokrecension nu. Man jag har gjort
en del så jag har lite mer än halva kvar nu.
För tillfället tittar jag på Ellen Degeneres show
och det är en liten flicka som sjunger. Hon är
så duktig! Anna Grace heter hon. Men nu ska
jag gå upp och duscha och lite sånt skönt.
Skönt att duscha? Är jag galen? Det är inge
skoj alls, nåt fel på mig idag.. ;P haha
Tro inte att jag är äcklig nu för jag duschar
varje dag! Det är bara det att det är tråkigt. ;)
Knasboll?
Men hekjsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0