Massa-brassa-mandelmassa

Nu kan jag nästan jonglera med tre bollar!
På en och samma gång! Lite duktig tycker
jag faktiskt att jag är.  Vi gjorde nämligen
det på samhällskunskapen idag igen. Det
är ganska kul egentligen. Nu ska vi snart
iväg på kalajs för PhilleFjonken som fyller
19. Gammal man! Det fick bli ett måndags
kalas eftersom ingen kunde någon annan
gång. Det är inte vanligt, vi brukar kalasa
hela långa helgkvällar. ;) Victor har gjort
något för mamma ville att han skulle cama
och jag sitter här och undrar vad. Plus att
hon snackar om att vi är i en dampålder
och att jag dampar rätt ofta. Men det är ju
superkul så varför inte? Fattar ingenting.
Lite jobbigt läge. Nu pratar dom om skidor
i Österrike, får se hur det blir med den
resan. Om dom ska med eller inte, pappa
som snackat med Henrik och det är inte
allt för perfekt.
CF Right? Så hejsvej nu =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0