Shopping med Binhiponken.

Gjorde Engelska presentationen idag. Så otroligt
skönt att ha det överstökat! Alla vi som pratade
inför hela klassen fick sluta en timme tidigare så
Binh och jag stack in till stan och shoppade. Hon
är ju värsta rik så hon hitta massa fint! Köpte ett
par superfina skor gjorde hon!
Hon stack vid tre så då gick jag ner på DinSko en
gång till och provade ett par skor en gång till. Jag
blev riktigt kär i ett par men det var skyhög klack
på dem så det var väl att ta i med den liksom. Så
det fick bli ett par med lite mindre klack med ändå
ganska hög. För hög enligt mamma. Men klacken
är i gummi så den är typ mjuk under så det blev
lite bättre då i alla fall. ;)
Nu tittar jag på Nelly.se och tänker på att jag ju
måste spara mina pengar nu. Man ska både köpa
massa julklappar och sen efter jul ska nog några
tjejer i min klass och jag sticka upp till Göteborg
på mellandagsrean. Därför måste man ju ha en
massa pengar till dess!



Föresten så har jag hittat två saker som inte skulle vara helt fel att få i paketen i jul. ;)
Båda från Nelly.


Kommentarer
Postat av: emilia

men ååååh va snygga skor!:DD

2009-11-04 @ 20:05:20
URL: http://emilialarsson.blogspot.com
Postat av: L.

oh de ser ut som en ripoff på mina typ:D i love mina asså:D dina va söta meeed:D

2009-11-06 @ 16:44:02
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0