"Du är bara en stor fet panda!"

Vi hade en politisk debatt idag på samhällskunskapen.
Det var faktiskt ganska kul, ibland. Mestadels alla fall.
På Multimedian jobbade vi vidare på filmen och sa att
vi ska ha Flash-prov vecka 50. Inte vem som flashar
bäst, utan flash som i ett dataprogram. ;P Imorgon är
det idrottsdag i skolan, vet inte riktigt hur det ska bli.
Eftersom Jönsson är sjuk och det var henne jag skulle
till Badhuset med. Så får hoppas att hon är tillräckligt
frisk för att komma imorn. Annars får jag väl fjäska
lite för lärarna och hänga med de andra flickorna till
Söndrum och spela tennis. På förmiddagen ska jag i
alla fall klättra.
Nu sitter jag och mamma och tittar på Kung Fu Panda.
Jag kom ner för trappan och hon ba: Ida, titta! :D
Värsta överlycklig. Men det var som när det var premiär
för den Magi på Waverly Place filmen, hon ba: Nej! Jag
ska ju på kalas den kvällen! Noo.. Nästan att jag ska
vara sjuk, men det kan jag inte, men jag vill, men nej!

Ja, hon är väl normal, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0