Hej igen

Oj, så aktiv jag har varit här då. Nej inte riktigt.
Jag har bara inte orkat. Inte haft så mycket att
skriva om. Eller jag har väl haft en hel del. Men
om man skulle skriva allt damp vi håller på med
i skolan så skulle det inte gå så bra. Ingen hade
förstått vad jag snackar om så det är inte lönt.

I alla fall så har jag varit sjuk idag och igår så
jag har varit hemma och chillat och jobbat matte
duktig som jag är. Jag är bäst på ekvationer, på
riktigt. Igår bakade jag kakor, supergoda om jag
får säga det själv. 

Föresten så ska vi, om ingenting ändras, ha en
lektionsfri hela våren. Det enda som är kan göra
detta bättre är....att det troligtvis är på fredagen!
Avis? Jag förstår dig. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0