Hello tooth

Ligger hungrig i sängen. Orkar helt klart inte gå ner
till köket och kirra käk. Du anar inte hur jobbigt det
låter. Min tand gör ont, eller det är inte tanden utan
med tandköttet. Den kliar så jag biter mig i  kinden
hela tiden så den gör också ont nu. Ja föresten, det
är sådär för att jag håller på att få en tand, känner
mig sisådär 2 år gammal eller nåt. (Y)
För övrigt har denna helgen inte varit alltför rolig.
Eller jag har inte ansträngt mig för att göra den det
heller så det är lugnt. Har bara gått runt och klättrat
på väggarna och så har jag ju såklart sovit. Vilket
jag ska göra nu igen för att jag har träning klockan
10 imorn bitti. GODMORGON!
Och jag vet, tråkig blogg. Inga bilder, men jag har
inga så det blir lite svårt. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0