hemma från skolan.

Vid lunch hade jag så sjukt ont i magen
så jag var tvungen att sticka hem. Pling
till mamma så kom hon. Eller jag stack
in till stan på min racercykel. Gick in på
Gina en snabbis innan mamma kom in.
Köpte ett vanligt vitt linne och ett typ eh
rosa/ceriset i alla fall så passar det till
mina skor. ;) Jag hittade också en tröja
med puffärm, men den var fyrkantig så
det såg helsnurrigt ut när jag provade
den här hemma sen så jag sydde in dem.
Så du är det vanlig puffärm och mycket
mycket mycket finare. Den var vit, jag
tänkte att man kunde ha den till min
nya, svarta, höga kjol. (Y) awesome!
Mindre awesome är det att jag måste
fixa klart engelska presentationen om
Oscar till imorn nu. Så pusshejjjjje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0