Knasbollbror

Nu är jag äntligen färdig med Engelska
arbetet. Världens evighetsarbete. Nu är
det ba den jobbiga kvar presentationen
imorgon. Sen på eftermiddagen så vet
jag inte riktigt vad som händer antingen
följer jag med Linnea neråt eller så går
jag inte till stan och letar skor och hade
tänkt köpa en bh på gina också. Där är
hur stort som helst nu känns det som!
Det finns till och med en underklädes-
avdelning. Superbra för de har oftast
ganska fina underkläder. =)

Jag har plockat fram kläder till imorn
också. Det brukar jag aldrig göra men
jag fryser så mycket när jag går in i
min garderob på morgonen och just nu
också för den delen. I alla fall så har
jag hängt upp allt på mitt element så
det är varmt och skönt imorgon bitti.

Föresten så har min lillebror flyttat in
på mitt rum nu också så det är väldigt
fullt här inne!






Ska jag bo med det här? På riktigt! Ser ni hur han ser ut?! Knasbollbror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0