Oscar Johansson i mitt hjärta!

Jobbar fortfarande på mitt engelskaarbete om Oscar.
Vi har precis dampat sönder och tagit massa kort på
honom till det. Han kan verkligen inte vara seriös så
min klass ,speciellt Linnea i JOH09, kommer skratta
som ja jag vet inte vad! Underbara foton verkligen!!
Det kommer väl vara det bästa i min presentation...
Jag har inte så mycket att säga. Liksom vad vill man
veta om honom liksom? Ofta någon bryr sig, really?
Nej, tror inte det. Trots det måste alla sitta och vara
uppmärksamma på allt man säger. Jefla Sofielärare!
Riktig bajskorv. :P Det värsta är ju att man ska stå
där framme i 5-10 minuter! Det om något är ju hel
snurrigt! Tant! Nu ska jag snart iväg och träna också.
Gött eftersom att det ganska mycket sket sig igår då
jag mådde riktigt kasst i magen. Superlänge sen det
var så illa faktiskt. Kändes som att jag skulle spy, all
the time!

Och appropå ingenting så jonglerade vi på Samhälls
lektionen idag. Martin ba körde med 4-5. Medan jag
och Linnea kämpade med 2... Victor den jäveln fixat
också! Knasboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0