Skakis

Hemma från Hallägrahallen och DM. Hemskt var det!
Jag stod ju som sagt i mål. När vi mötte Halmia fick
jag en boll i skallen. Eller jag tog bollen men sen så
gick den vidare rakt på ögat på mig. Först blev det
en aning snurrigt, eller det vajjade. Efter det börja
hela jag skaka. Asså helläskigt var det. Min käke,
händerna, benen, ja allt. Så sa Jonas till mig att se
på honom och då var han helt suddig. Det jag inte
fattar är varför det blev så. För det gjorde inte så
ont. Bara då precis i början som det brukar vara...
Men att det sen blev så var helläskigt!
Resultaten var ju inte så jävla underbara dock, men
det är ju en annan femma. Det behöver man ju inte
diskutera. ;)
Nu är jag så fruktansvärt trött att jag bara vill sova!
Men nu kommer snart Ame och Henrik så jag får väl
inte sova riktigt än. Äta först kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0