choklad

Har Miljöanpassad Arkitektur just nu, alla har gått för varm choklad och kaffe men jag kan inte gå någonstans för min data är här och Brice stack utan att låsa dörrn. Binh har gått för att hämta honom men kommer inte tillbaka...
Känner mig lite ensam just nu. Dissed by my classmates for hot chocolate. Men det är så det kan va ibland. Speciellt eftersom att kaffemaskinen har varit sönder i två dagar och ALLA vill ha varm choklad. Usch, JAG VILL OCKSÅ HA! Men jag orkar ju inte packa ner datan för att gå iväg tio minuter och sen packa upp den igen, nej tack! Bajskorvar!

Brice kom äntiligen hit så nu har jag också fått varm choklad. Fast kaffemaskinen gick sönder igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0