väldigt detaljerat ;)

Usch, nu är jag heltslut asså! Men oj
så underbart det var att vinna Skogabycupen!
Jag har ont i halsen efter allt skrik och
ont i knät eftersom att jag har värsta
såret efter lite glidtacklingar. Oops, det
var visst inte tillåtet... Som det kan
vara alltså! Vi började alltså medatt förlora.
Sedan blev vi så bra att vi speladelika! Sen
VANN vi och spelade lika en gång till. Såklart
kom vi vidare och fick möta det andra trönninge
laget i kvarten, grymma som vi är vann vi och
kom till final. Mötte Astrio igen, det var dem
vi spelade lika mot. Så vart det 0-0 när
match tiden vart över. Sudden Death i fem
minuter = 0 mål! STRAFFARNAS tur!
Höll seriöst på att kissa på mig för jag ville
gå på toa matchen innan finalen men hann
inte så en halvtimme senare vart jag både
väldigt nervös och kissnödig. Intressant?
I alla fall Gonza sätter första. Vi nästa tre
missar. Det står 1-1. Jessica sätter sista och
räddar deras sista = JUBEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0