Friday

Igår åkte jag med min familj till Fyllinge
och familjen Magnusson +andra. Moren
min fick den underbara turen att tillaga
maten. ;) Lasagna. Blev gottigt. Efteråt
körde hon mig till stan så kollade jag på
matchen med Ville. Sen hämtade moren
mig igen så åkte vi tillbaka till Fyllinge.
Mycket fram och tillbaka känns det som.
Vi käkade paj. Pratade. Sen blev det en
Buzz-Turnering. Emma, Frida och jag va
ju helt klart bäst. Vi bara lät de andra
vinna lite. Man måste ju vara lite ödmjuk
annars kommer man inte långt här i livet.
Haha. I alla fall så var pappa och Göran i
ena laget. De hade inte riktig koll på hur
man skulle göra med Buzz-kontrollen. De
trodde i och för sig att de var hur bra som
helst men det var väl för att de var lite på
lyset om man söger så. Göran gjorde fina
moves när han trodde att han fick poäng..
Vissa saker kan man inte få osedda... ;)



Idag tränade jag 10-12 sen brummade jag bilen
hem efteråt. Mohaha. Jag är bäst på att köra bil.
Så länge man slipper växlarna. Haha.          
                                                      

Kommentarer
Postat av: emilia

haha kör du med automatiska växlar mes ;D

2009-10-11 @ 21:46:21
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0