helt onödigt.

Jag ska ringa ett samtal,                                                                  Föresten så ska jag
sen om några veckor så                                                                   köra hem från alla
kommer jag se helknasi                                                                   träningarna numera.
ut. hihi =) Jag har precis tittat på                                                      Så gillar ni livet kan
schemat för vårterminen. Ojojoj,                                                      ni hålla er från vägen
säger jag bara. På torsdagar har                                                      från Fyllinge ända till
vi en lektion, som är 13.00-15.30. Alltså i                                          Tönnersjö. ;) haha
2,5 timme. Sen på fredagen börjar vi inte
förrän kvart i tolv. Sen två lektioner ända
till klockan fyra... Så fredagen blir inte supermycket
bättre än vad den är nu. Slutar samtidigt men börjar
mycket tidigare nu. De tre första dagarna var vecka
är desto värre. VI börjar 08.10 och 09.10 men slutar klockan
fyra. Det är ju också superskoj. Typ. Vi slipper multimedian i
alla fall. Alltid något som är bra. Man ska ju inte bara klaga ju
Massa onödig info asså! haha ofta någon vill veta egentligen ;) Men nu
blev det så att alla fick veta det i alla fall. hihi :P Om man ba sa massa
intressanta saker skulle det ju inte bli mycket att säg. Eller hur? haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0