pust!

Nu har jag skrivit klart faktan till mitt
Samhällsarbete och jag är så stolt så
kan andas lite igen. Nu ska jag börja
på analysen och källkritiken. Så fixar
jag klart skiten imorn eftermiddag så
jag kan skicka det till M-Martin någon
gång under kvällen. Det här är den
sista läxan vi har kvar också. Fetnice
asså! riktigt skönt. Eller sen har vi ju
friggeboden till fredag vecka 43 och
bokrecensionen till vecka 47 den är
ju lugn för det är ett bra tag kvar. Blir
bara att läsa lite på lovet när man ska
sova eller inte har nåt att göra, sen
bara skriva lite om den. AND DONE!

Föresten så fick jag byta länder till
mitt arbete. Fanns absolut ingenting
om Botswana eller Tadzikistan. knas
va? för det är två så otroligt poppis
länder! Men i alla fall så bytte jag till
Norge och Kuba. Snacka om skillnad,
allt blev så mycket lättare! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0