Shopping, eller möjligtvis Marathon?

Idag stannade jag kvar i skolan och jobbade
på friggebodsarbetet. Inge kul vill jag lova...
Allt det roliga är ju redan klart. Efter det gick
jag ner till stranden och tog kort till projektet
och efter det åkte jag hem. När vi kom hem
åkte jag och mamma nästan direkt igen. Vi
stack till Eurostop och letade kläder till henne
eftersom hon ska till Ladies Night på fredag.
Vi sprang in och ut ur affärerna hur alldeles
för många gånger. När vi var på var inne på
Nordic Safari för tredje gången undrade hon
som jobbar där om vi ville ha hjälp. Jag bara
JA Tack, jag orkar inte mer. Så var vi där i
typ en timme eller nåt och till slut var tanten
nöjd! Ett linne! ETT LINNE! Två timmars runt
runt runt på Eurostop för ett LINNE! Okej att
det inte var ett vanligt men ändå, dyrt vare
också. Bajskorv på henne, glöm att hon får
ha det ifred, så som jag har lidit ska jag med
få använda det! Annars är det fruktansvärt
orättvist! Jag har fortfarande ont i benen 4
timmar senare.
Shopping är inte att leka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0