tävlingsinriktad?

Nu har jag mejlat in mitt Samhällsarbete. Äntligen!
Känns som att det verkligen var på tiden eftersom
att det är två timmar kvar till deadline. Jag hann ju
i alla fall. Alltid något. Det är bra att det är kvalitet
inte kvantitet som räknas. Super! Föresten så har
jag tävlat på nelly.se också. Får hoppas att jag får
den fina jackan, klänningen och skorna jag valde
också! Det skulle verkligen göra min höst för så
underbart fint det är eller. Helt galet. Jag är kär +
att jackan kosta nästan 4000 så man skulle aldrig
kunna köpa den. Därför man hoppas på att vinna.
Håll tummarna för mig (Y) De fem som vunnit får
reda på det vecka 43 så jag längtar. Inte för att jag
tror att jag har någon chans, men ändå. Man ska ju
i alla fall försöka. Right? Försöker man tillräckligt
ofta måste man ju vinna någon gång tycker man.
Helt ärligt känner jag mig lite tjejig när jag skriver
så här. Typ wannabe någon känd bloggerska. haha
Helknas i alla fall. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0