wiiie..... typ.

Dagen har varit väldigt tråk!
När jag vaknade imorse var
mina ben överkokta spagetti
efter träningen igår kväll. Ja
styrka och spänst i 1½timme
är ju inte alltför mysigt dagen
efter. Jag blev superförvånad
imorse när jag vaknade utan
träningsvärk! Men sedan när
det var dags att gå i trappan
blev det lite vingligt. Inte en
aning om vad benen höll på
med. Framåt lunchen kom
den. Träningsvärken alltså &
nu är den helt galet hemsk! 
           FY PÅ DEN.

Har inte så mycket läxa nu längre. Riktigt skönt!
Dock har vi fått två eller tre idag, beror på hur man
ser det. ;) Så sammanlagt har vi nu 3 eller 4 då som ska
vara färdiga nästa vecka. En riktigt stor med hela friggeboden
och allt vi ritat på Miljöanpassad Arkitektur lektionerna. Plus att jag
verkligen måste gå ner till stranden och ta några kort. Men det är ju så
kallt att man verkligen inte vill. Ska ta lite tid från lektionerna på torsdag och
göra det då så man slipper sen när man ska köra hem. Då är det tillräckligt kallt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0