WildWest

Vid sju åkte jag om min underbara, humm, familj till söndrum och ame, henrik och victor + paulina. Klockan halv nio hade vi bord på Wild West. Så vi åkte dit och åt och det var helt okej. Vi var starka. Victor tryckte ihop 70 kg och Oscar 60 medan jag och Paulina mosade ihop de där spakarna till 85 kg var. Pippistyle. ^^



Så här såg jag för övrigt ut ikväll plus de svarta högklackade skorna
jag köpte i fredags. Föresten jag och mamma var och shoppade idag.
Det var detta jag köpte, därför jag ville ha det ikväll (A) för jag blev kär.
Stickad kofta och lila strumpor, MQ. Svart linne, Gina. Helt okej dag men
imorn blir det inge kul för då blire en massa plugg. Kind of sucks! :(


Kommentarer
Postat av: Paulina

hahaha vi ÄGDE grabbarna asså :)

2009-10-07 @ 16:57:48
URL: http://klumpidunsan.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0