Wunderbar!

Yey, sitta i tre timmar nu utan att göra något vettigt. Facebook är väl så nära jag kommer. Sen titta på film hela matte lektionen. Efter det ska jag bara sätta ihop mitt arbete och sen är jag klar. Men då måste jag sitta till halv tre. För vi slutar egentligen klockan fyra men mor min har skrivit en lapp så jag får åka hem tidigare "vi ska iväg". Egentligen ska jag hem och sminka hennes ögonskugga för hon ska iväg ikväll. Lite kasst att jag inte har någon Eyeprimer bara... Får önska mig det i julklapp för jag orkar verkligen inte köpa en ;) haha Snål? Ja. Vill-köpa-annat-eftersom-jag-typ-aldrig-använder-ögonskugga-så-det-är-inte-super-lönt? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0