-.-

Sitter här och fryser som en jude. Det är hemskt. När jag körde hem ÖSREGNADE det! Mindre kul och mina regnkläder är inte dom allra bästa heller, tyvärr. Jag var superduktig och tog till och med på regnbyxorna. Men nejnej, då ska dom ju läcka som fan och jag blev blöt ända in på trosorna. Det kändes som att jag kissat på mig fast det var iskallt. Sen rann det vatten ner i rumpan och längs låren ner på smalbenen. Regnade in på halsen. Rann längs jackärmen in i min vantar. USCH!
Fatta jag vill ha en lägenhet i stan så jag slipper köra så jävla långt hela jävla tiden! JAG HATAR DET! Mamma ba nä, vi har inte råd. Man ba ni har ju fan råd med allt annat men inte en lägenhet till mig. Tack. Bry er inte om hur jag mår liksom. För jag är fan deprimerad. Vantrivs så in i helvete här ute mitt i utanför ingenting och det har jag gjort nu i ungefär 9/10 år. Men bo kvar. Ja gör det för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0