035

Ikväll blev det lite ändrade planer. Eller mycket ändrade planer, surande och depp. Sen stack jag till Sandra, där Karro också fanns, så stack vi in stan, träffa Vicke och sen stack vi till 035 för att kolla in vad det var för ställe. Det var väl inte väldigt kul där men bättre än att va hemma själv i alla fall. Plus att jag surade så skulle jag va hemma hade jag väl suttit och deppat, käkat glass och godis i mängder och sen när det skulle tagit slut hade jag börjat leta efter annat att stoppa i mig. Först hade väl frukten gått åt och sen mackorna eller nåt. Jag är bäst på att tröstäta.
Men i alla fall så blev det lite bättre i slutet, så jag blev glad. Vid kvart i elva gick bussen så då fick vi gå och vänta på den. Åkte hem till Sandra och sen moppade jag vidare hem så var hemma strax innan 00.
Jag fryser, vet inte varför. Jag har en sån låda på min datorsladd, en sån kopplingssak, kommer inte på vad det heter för tillfället men ah. I alla fall så blir det varm så jag har lagt den under täcket under mina ben så den värmer skönt.
Men nu börjar det bli lite jobbigt att titta så jag ska nog ta och sova nu. ?

                                                                  BAJSBAJS /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0