Bloggen

Nu har jag lyckats ändra min header och alltihop igen.
Känns som att det är det enda jag gör men det är skoj. Typ därför jag har en blogg ;)
Bryr mig egentligen inte allt för mycket om vem som läser den, bara jag får skriva av
mig lite då och då och har något att göra när jag har tråkigt. För har man inget att göra
bara startar men Photoshop och fixar lite, sen vips så är det på bloggen. För övrigt så
hade vi prov i photoshop idag. Blev ganska nöjd, mest med första tror jag. Ganska
häftig idé jag fick till. Innehöll en klocka och en blomma. Fett svårt att förklara men
ska se om jag kanske kan lägga ut här. Sen skulle vi retuchera en bild på en riktigt ful
snubbe. Han kunde inte bli så jävla mycket snyggare men lite lyckades jag väl. Till sist
skulle vi göra ett julkort. Mitt blev ganska fint. Väldigt simpelt, men fint. En riktigt fin
ängel i ett vinterlandskap på natten och en guldig stjärna som lös upp himmeln. Sen
GOD JUL i en vit text från dafont. Som jag för övrigt ÄLSKAR. Asså hemsidan. Helt grym
är den.
over and out.


Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vad fin header :)

2009-09-22 @ 21:24:13
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com
Postat av: Linnea

fan vad fin header :)

2009-09-22 @ 21:24:39
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0