bzzz

Vill du veta? 
   Att mitt finger är svullet och jag kan inte sträcka på det. Inte för att det gör ont, utan för att det finns inte tillräckligt med hud att sträcka ut. För den går åt till att göra mitt finger tjockt istället. ;)
Bra va? :P

Vill du veta varför?
   För när jag körde hem från skolan trodde jag att det fastna ett litet löv på mina brallor så jag skulle borsta bort det. Men så hör jag att det surrar så jag slänger snabbt iväg det. 10 sek senare börjar det svida på mitt ringfinger så jag kollar på det och javisst, klart där sitter en getingtagg, eller vad man ska kalla det. (Y) måste köra vidare för jag kan inte stanna mitt på laholmsvägen och plocka bort den. Så det fick jag vänta med till jag kom till fyllinge. Tur att det inte var så långt kvar. ;)



 
Se upp med vart du pekar med den där saken!
Någon kan få den på sig!
Men OOPS, det har visst redan hänt. MIG!
:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0