Last king of Scotland

Ohyes jag är trött. Idag har hade vi multimedia första lektionen. Vi skulle göra LittleBIGPlanet figurer i Photoshop. Men jag hatar det där PS CS4. Det är jätte jobbigt för man hittar verkligen inte det man vill ha! Mitt gamling är mycket bättre. Tycker jag då. Men jag får väl försöka lära mig det nya. Sen hade vi svenska och sist samhäll. Samhäll, så tråkigt! Helt galet! Hur kan "MuntraMartin" va så omunter? I alla fall så tittade vi på en film. Last king of Scotland. Tråkig och lång. Det låter som en riddarfilm men det var det verkligen inte. Det handlade om en skotsk nyutexaminerad doktor som inte orkade med sin pappa längre så han stack till Uganda för att hjälpa till där. Men så träffade han deras nye president som till en början var helt fantastisk men sen hängde presidenten upp läkaren i hans skinn. Asså stack stora fiskekrokar genom huden och hängde upp honom. Fett knas.

Jag var och hämtade mina grejer idag. Någon hade hittat alltihop och lämnat in det till polisen. Tur att vi polisanmälde det. ;) Så jag har varit glad idag. Förutom när jag blev arg på trafiken, Photoshop och Samhällslektionen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0