lillebroren tappa hakan.

Göra Friggebodsläxa är det bästa jag vet!
Typ... Sitter och skriver om en massa fakta om friggebodar och strandskyddslagen och bygglov. Det är inte alltför kul, men det måste göras så. Sen ska vi nog till Louise. SHHH! suprise. Hon kommer förhoppningsvis inte se detta innan eftersom de är i full gång med att riva tapeter. Jag ska nog köra :O eller bara till fyllinge typ, men ändå ;) och det är lätt för det är automatrn så. Min lillebror tror att han kommer dö. Jag sitter och garvar åt hans min. Han ba tappa hakan! :D haha

Men nu ska jag göra klart denna skiten så vi kan sticka snart. skojjjjsigt.

                                        /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0