PLUTT

Asså så grymt trött jag är. Jag ska nog sova strax till och med. haha. Har varit en ganska kul dag idag faktiskt. Förutom bastutimmarna till samhällslektion. Gå sjukt varmt där inne att man blev alldeles dissy för att det var jobbigt att andas. Vi nästan somnade och MuntraMartin, läraren, glömde bort grejer. Men det är bra (Y) Vi fick läxa också. Läsa typ 50 sidor i samhällsboken. skojskoj...

Nu myser jag med min enda vovsing PallePlutt. Han vill inte gå ut i boet och sova. Där är så ensamt. Så han är kvar inne hos mig =) fast han kan inte sova på mitt rum för han vill inte gå upp på övervåningen för han får egentligen inte va där. Jag har försökt få upp honom där men nej, han står envist kvar på golvet i hallen. SÖTING!

Faced heart animated gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0