schuuul

Hade två lektioner idag, precis som vanligt. Eller två dagar har vi ju faktiskt tre. OJ va jobbigt det är!
Vi gick ner till Västra Stranden, som för övrigt ligger precis vid vår skola nästan i alla fall, på BYT1201 lektionen. Vad kan det var för en lektion då? Jo, inget mindre än miljöanpassad arkitektur. Vi ska bygga friggebodar på stranden, vi har bygglov eftersom att Brice äger stranden. Därför skulle vi rita hur omgivningen såg ut så att vi kan bestämma vart vi vill ha vår lilla bod.

På tal om ingenting så satte mamma ett gigantiskt plåster på mitt knä imorse. Under dagen har det gjort ont som satan. Plåstret var alldeles gul-brun-oranget med en blodprick i mitten och lite skiftningar i grönt. Det är svullet också. Ikväll vart det alldeles varmt så mamma trodde att det var infekterat. Vi vet inte det men i alla fall så tog vi bort plåstret som egentligen skulle sitta några dagar. Så nu har jag nåt sånt där nätgrej med salva på och en grej ovanpå och tejp runt hela saken. Asså jag lyckas verkligen ibland (Y)
Plus att jag har underskåp. Längst ner i båtten av tre rader. Så jag måste sitta på knä varje gång jag hämtar eller lämnar nåt. Jag har dissat det nu och sätter mig på röven. MYCKET skönare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0