surt!

NÄ FYFAN! NU BLEV JAG ARG PÅ RIKTIGT!

Jävla skit rent ut sagt! Jag hittade världens finaste blus på en hemsida ungefär när vi började skolan. Jag var på väg att köpa den men mamma sa att jag kunde vänta och se om det kom in något mer på sidan så man slipper betala frakt två gånger. Så jag väntade. Självklart glömde jag bort blusen och namnet på hemsidan. Helt plötsligt kom jag bara att tänka på blusen igen ikväll men kunde verkligen inte komma på vad hemsidan hette. Så jag letade upp bloggen jag hittat den på, bloggen kom jag inte heller ihåg namnet på så bara det tog väl en 20 minuter. Sen väl inne på bloggen har jag suttit och letat nu i ungefär 2 - 2,5 timmar. Och jag överdriver inte. Så hittade jag den precis så går jag in och letar efter min blus. MEN NEJ FÖR DÅ ÄR DEN SÄKERT SLUT FÖR DEN FINNS FANIMEJ INTE KVAR DÄR!
Förstår ni min ilska? HELT GALET!! jag kommer ju fan inte kunna sova, så sur som jag är nu. sur som en jävla citron. baaajjjjs på min mamma som sa att jag skulle vänta. baaajjjjs på de som har köpt den, DEN ÄR MIN! den var min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0