var är mitt skåp?

Idag dansade vi på gympan. Helt okej, vi failade ganska totalt, men men ;) När vi sen var i skolan och skulle lägga in väskorna i skåpet, och jag hämta mitt matkort, så hittar jag inte mitt skåp. Det är borta. Där mitt skåp ska va, fullt, står ett nytt tomt skåp med samma nummer som mitt har. Jag ba men va? Jag är hungrig och jag vill ha mitt matkort! Så jag gick bort till binh, linnea och louise helt förstörd typ: mitt skåp är borta. De bara tittade på mig: är du dum eller? fattade ingenting. Så jag fick gå till vaktis och då hade han haft jättekul och flyttat våra skåp en massa så hade vi fått nya fast våra saker ligger kvar i de gamla. Det är bra att dom informerar om det. (Y) I alla fall så var mitt skåp flyttat längst bort så jag fick bära alla mina tussenkilos böcker tillbaka till det nya skåpet.

Maxs skåp var också borta men hans stod precis jämte men han orkade inte flytta över grejerna för det var någon jävel som hade tagit hans skåp. Så sen på engelskan skulle han hämta något men kom tillbaka tomhänt. han ba mitt skåp är borta, igen :O Så då fick vi leta igen. (Y) skojjjj det här med skåp asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0