8-8

Skolan började 8. Klockan tre stack jag in till stan och träffade Sandra, drog med henne
tillbaka så hon fick se lilla LBS vid fem tiden. Sedan drog hon hem och jag stannade i skolan
för Öppet hus. Satt och jobbade med min modell, helt slut efter att ha skurit ut 1 vägg och 4
fönster i tjock kartong! Vissa lärare på vår skola är ungefär lika mogna som 5-åringar, LOVE IT!
Bajskorvar à la Martin och Tobbe.
Skolan började 8. Klockan tre stack jag in till stan och träffade Sandra, drog med henne tillbaka så hon fick se lilla LBS vid fem tiden. Sedan drog hon hem och jag stannade i skolan för Öppet hus. Satt och jobbade med min modell, helt slut efter att ha skurit ut 1 vägg och 4 fönster i tjock kartong! Vissa lärare på vår skola är ungefär lika mogna som 5-åringar, LOVE IT!
Bajskorvar à la Martin och Tobbe.

Ikväll blir det Jessica och imorn, IDOL! Eller redan i natt. :P
Och vi vet vi är snygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0