Inga trosor?!

I skolan sov jag mest hela tiden känns det som, det eller åt upp Neas godis. Sen åkte jag lastbil hem, man färdas ju med stil! Hjälpte pappa lasta av massa vagnar och var inte hemma förrän klockan fem. Då var det bara att gå ut till moppen och köra iväg till Trönninge och Tuvan för att stå i kiosken när herrarna spelade sin DM-match mot Alet, som de förövrigt vann med 3-0. Bra jobbat gubbar. ;) Jag, Carl(s)berg och Jonas hade kul i den lilla stekheta kiosken. Bara för att det var så kul så kom Sandra ner och joinade oss när hon var klar med att träna småtting flickorna i "Under-hökens-vingar-kom!" En väldigt komplicerad lek, man får nämligen inte räkna färgen på trosorna! 
Då kom jag och Carlberg på (clever som vi är) att man ska ha MASSA strumpor i olika färger så har man massa färger så att man kan springa hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0