MAT, tack

Jag har faktiskt pluggat idag! Känner mig duktig. ;) Varit ute i några timmar också. Riktigt härligt, men det var ju ännu bättre igår. Jag är sjukt hungrig nu med för jag har inte fått äta någon lunch så senast jag åt var frukosten i morse halv åtta som jag inte ens blev mätt på. Min mage låter och gör ont! ;P
Vi just nu.
Lillskit älskar att sova på min mage! Flyttar jag honom för att gå och fixa käk vaknar han och då måste jag gå ut med honom, vilket jag verkligen inte orkar, plus att han blir helt jobbigt speedad. Min mage kurrar snart tillräckligt högt för att han ska vakna av det ändå så. :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: ja det är helt sjukt hur snabbt tiden går.. det hade varit roligt om vi tjejer från förra klassen hade ordnat en fest tillsammans :)

2010-04-08 @ 20:54:00
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0