Popcorn Hour!

Igår hade jag min sjukt sköna lektionsfria dag, så jag skulle jobba vidare lite på mitt projekt. Men eftersom min dator inte hade något batteri och sladden var trasig fick jag sitta vid Oscars stationära och mäta från min ritning, spela bubble trouble och Disney channel stod på hela dagen på hans 42"are. Ibland la jag mig i hans säng och käkade lite, smulade en massa extra bara för att han hatar det!
Nu sitter vi och tittar på Jaktfilmer på vår nya Popcorn Hour maskin! Den är nice, en sladd och sen kan man kolla på alla filmerna från datorn precis som man tittar på dvd filmer, plus att den är blank och jag gillar namnet. Popcorn, kan man tycka illa om den? Nej, den heter ju nåt med Popcorn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0