Träningsläger

I eftermiddag har jag sprungit runt och packat allt till helgens träningsläger i Danmark. Sen åkte jag och mamma till Maxi för att handla. Vi dampade lite för mycket, som vanligt. Skrattade lite lagom mycket. ;) Köpte lite saker till i helgen och sjukt mycket sallad och grönsaker och sånt, gott!
Mamma och pappa hämtar valpen på lördag så jag får inte följa med och pappa kommer ge honom något konstigt namn och sen kommer jag inte kunna ändra det sen när jag kommer hem igen. Men lille Seb, Dolf, Ruben, Rambo, vad han nu kommer heta, ska nog följa med och hämta mig på tuvan på söndag. Man kan ju hoppas i alla fall. ;) Fast då får jag ha en massa handdukar i knät för han får inte kissa på mig! :P
Bild från träningslägret förra året. Vi är sjuuukt snygga!

Kommentarer
Postat av: agnes

varför har du klippt bort becka ? :p

2010-04-03 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0