Wii

Sitter halvt död i soffan. Ska gå och sova nu men jag orkar verkligen inte gå upp för trappan. Plus att jag har ont i tån. :P haha dilemma, livet är hårt...
Imorgon har vi, eller jag och några till, bara en lektion eftersom att vi var duktiga och var med på Öppet hus. Så nu blir det långhelg så att det skriker om det! Kan man annat än att älska det?
På fredag är det valborg och jag har inte riktigt fattat vad som händer. Ska i alla fall dra med Sandra ner till Kållebäckstorp så hon får se lite andra delar av Sverige. Tror det kommer bli fett nice i alla fall. :D Mina två favvisar på samma kväll! Kan man annat än älska det med? ;) haha
PussHEJJJ
Nea
Sandra

Kommentarer
Postat av: sandyyy

hahahahahahahaha hello sunshine ;*

2010-05-03 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0