Ett inlägg för Nea

Nu tar jag tummen ur röven och skriver ett inlägg för det var ett litet tag sen. ;P Helgen har varit nice. I fredags åkte jag, Nea och Vivi hem till Markus och firade honom, han har fyllt 19, efter en äkta överklass förfest med champagne. Vi hade riktigt kul och spelade bland annat volleyboll i poolen och så klart blev det en del vattenkrig också. ;)
Igår kväll åkte jag hem till Rebecka som också skulle ha födelsedagsfest. Dock var jag väldigt trött, seg, otaggad och jätte tråkig! Så jag stannade till halv tolv, sen tog jag mitt pick och pack, körde hem och tittade på Polisskolan 4. Det äger att jag har alla sju! Love my Popcorn Hour.

Kommentarer
Postat av: Nea

jelfar vilken respekt jag måste ha ;)

2010-08-08 @ 16:54:44
Postat av: Linnea

haha håller med dig om att jag var också trött!

2010-08-08 @ 17:19:17
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0