Grattis till mig

17 år idag. Tack för alla gratulationer, både på facebook, mobilen och hemtelefonen. ;)
Jobbade imorse, men chefen lät mig sluta klockan tolv för att han var snäll. Så när jag kom hem hade resten av familjen vaknat och det väntade paket och prinsesstårta på soffbordet. Fick en väska och två tröjor. Har ju fått min mobil innan och jag kommer få pengar till en systemkamera också. :) Fett bra. Ikväll blir det kalas, vi brukar ju ha det på helgerna i vår släkt och parta hela natten lång, ;) haha men nu blev det en torsdag eftersom att jag ska till skåne imorgon och fira Becka på lördag. Nu när Nea är tillbaka så måste jag nu ner till skåne igen, det var en hel evighet sen sist känns det som!

Kommentarer
Postat av: Nea

visst känns det som evigheter :O

Så det är tur att du kommer imorgon, fullt ös medvetslös:D?

2010-08-05 @ 20:28:13
Postat av: Linnea

grattis ida :D

2010-08-05 @ 22:03:10
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0