Hela helgen

Ett tag sedan jag uppdaterade här, men jag har haft fullt upp med att njuta av sista veckan på sommarlovet! Kommer dock inte ihåg riktigt vad jag har gjort. ;P Men helgen kommer jag i alla fall ihåg.
I fredags så hämtade Nea, Elin och Jocke mig så åkte vi till Gekås. Haha, jag och Nea dampade lite och hade galet kul. :D Sen på kvällen åkte vi hem till Vivi i Båstad och var på någon fest, inte jättekul direkt men det dög.
På lördagen stack jag hem på förmiddagen och åkte och spelade match mot Böljan. Gick käpprätt åt helvete. ;P Nej, men vi förlorade med 2-0.
På kvällen stack jag hem till Josse ett tag där det var lite folk. Igår (söndag) åkte jag till Malmö med Nea och Max för att titta på Lars Winnerbäck. Sen kom vi knappt hem på natten för att tåget till Halmstad gick tydligen inte. Vi kom till Helsingborg så hämtade Neas mamma oss där så fick vi sova hemma hos henne så kom mamma och hämtade oss halv elva i morse. Ikväll ska vi kanske hem till Victor och ta slut på sommarlovet. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är med och tävlar om att vinna 18 ögonskuggor. Så snälla gå in på denna länken: http://elvirast.blogg.se/2010/august/utkast-aug-12-2010.html , och rösta på mig, nummer 11 :)

2010-08-24 @ 06:18:37
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0