s ö n d a g

Finns inte så mycket att skriva för tillfället. I fredags var jag och firade anton som precis fyllt år. På lördagmorgonen spelade jag match mot Hylte. Vi vann! Med 2-0. Det ägde bigtime. Idag spelade jag match igen, fast med b-laget, mot VR08. Vi förlorade. Med 2-1. Det sög. Känns awesome att man inte behöver gå upp tidigt längre. Och imorgon får jag min första sovmorgon på typ en vecka. Sen ska jag med mamma in till stan och kika lite, kolla på lite kameror och sånt. Försöka hitta en Canon, vill helst slippa Nikon.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag en frågestund på bloggen, kika gärna in och fråga några frågor :) och kom ihåg, alla frågor är bra! :D

2010-08-16 @ 20:27:37
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0