Detta äger

Fast jag ljög.
Historia läraren har gett i stort sett alla IG. Mitt första ig, eller nej nu glömde jag franskan med Ulrika.
Men i alla fall.
Jag fick IG för att jag missat två ynka fotnoter i en text där det är samma källa på hela skiten. Och ah jo såklart för att jag missat att sätta en av källorna i alfabetisk ordning i källförtäckningen.
Underbart.
I alla fall måste jag sitta och skriva av ett arbete på 8 sidor(!) för att kunna mosa in dessa två extra fotnoter och flytta upp en rad till en högre rad.
Allt detta eftersom att min datorjävel har sparat fel version av arbetet och käkat upp det riktiga och nu har jag bara utskriften som lämnats in.
Jag älskar mitt liv för tillfället.
Leonardo da Vinci - Leonardo da Vinci. Självporträtt ca 1512.
Fan ta dig Da Vinci, men nu kan jag i alla fall allt jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0