Hello old friend

Nu var det visst ett tag sen jag skrev, men vad gör det?
Har inte hänt så mycket. Min bästa vän har lämnat mig, och denna kontinenten och denna sidan av världen för att få sola i en sådär elva dagar till i ett paradis. Men Jag E Inte Bitter. Det är ganska tyst och skönt och jag slipper ha någon att skratta och prata med hela dagarna. haha ;) Nej, jag har ju faktiskt andra vänner som jag gör det med.
Jag och Linda har med våra otroliga skills slängt ihop ett nytt filmklipp som finns på facebook.
Igår var jag på bio med Emil, "en gammal kompis" som han så fint kallade mig igår. Jag är ett halvår yngre än honom så jag ska nu presentera honom som "en antik polare". Vi tittade i alla fall på Harry Potter och gud va awesome den va. Synd att dom inte hade den i 3D för det hade varit riktigt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0